Як
мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
• Як
мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів,
яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
•
Оцінювання навчальних проектів має:
•
здійснюватися протягом всього навчального процесу;
•
оцінювати важливі цілі проекту;
•
залучати учнів до процесу оцінювання;
•
використовувати різні стратегії оцінювання;
•
визначити навчальні потреби учнів;
•
заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні
учнів;
• перевіряти
розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та
особливості власного мислення)
•
демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.
Немає коментарів:
Дописати коментар