середа, 3 квітня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія



Як мені спланувати формуюче оцінювання, що виявляє навчальні потреби учнів?
• Як мені в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проекту?
• Оцінювання навчальних проектів має:
• здійснюватися протягом всього навчального процесу;
• оцінювати важливі цілі проекту;
• залучати учнів до процесу оцінювання;
• використовувати різні стратегії оцінювання;
• визначити навчальні потреби учнів;
• заохочувати до самоспрямування у навчанні; відслідковувати прогрес у навчанні учнів;
• перевіряти розуміння та заохочувати до метакогнітивного пізнання (про способи мислення та особливості власного мислення)
• демонструвати розуміння змісту та володіння навичками.

Немає коментарів:

Дописати коментар